Home » » TERKINI Kecoh khabar angin mengatakan Sebuah Pesawat terhempas di gua musang tersebar di FB

TERKINI Kecoh khabar angin mengatakan Sebuah Pesawat terhempas di gua musang tersebar di FB

Written By aku on Wednesday 3 June 2015 | 11:47 pm

info yang pihak kami terima sebuah pesawat dikatakan terhempas di gua musang,kerja kerja mencari sedang dijalankan.







inilah padahnya berita yang tak pasti bila tersebar di media sosial




Tiada pesawat terhempas di Kelantan - Polis Kelantan

Polis Kelantan dalam satu kenyataan yang dibuat oleh Ketua Polis Kelantan, Datuk Mazlan Lazim pada jam 11.45 malam tadi mengesahkan tiada sebarang penemuan bangkai kapal terbang terhempas di RKT Jeram Tekoh, Gua Musang sebagaimana yang diviralkan dalam laman sosial.

Share this article :
 
Support : Creating Website | Besut GegerTemplate | Mas Template
Copyright © 2011. Besut Geger - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Besut Geger
Proudly powered by Blogger