Home » » T-Team Dijangka Gugur 50 Peratus Pemain

T-Team Dijangka Gugur 50 Peratus Pemain

Written By aku on Saturday 21 November 2015 | 3:40 am


T-Team dijangka akan menggugurkan sekurang-kurangnya 50 peratus pemain yang tidak menunjukkan prestasi memberangsangkan untuk digantikan dengan pemain baharu bagi menghadapi kempen Liga M musim depan. 

Ketua Pegawai Operasinya Mohd Syahizan Mohd Zain berkata langkah itu terpaksa diambil bagi memastikan pasukan T-Team yang akan beraksi dalam Liga Perdana akan lebih mantap dan hebat. 

“Kita akan menggugurkan mana-mana pemain yang tidak dapat membantu pasukan dan mencari pemain baharu untuk menggantikannya,” katanya.  

Menurut Mohd Syahizan, T-Team akan melepaskan pemain-pemain yang tidak diperlukan itu lebih awal supaya mudahkan mereka menyambung kerjaya dengan pasukan baharu musim depan. 

Beliau berkata rata-rata pemain T-Team musim ini terdiri daripada pemain-pemain anak Terengganu. 

Menurutnya, pencarian pemain-pemain baharu untuk memantapkan pasukan T-Team musim depan terserah kepada jurulatih yang akan mengendalikan pasukan itu nanti. 

Dalam pada itu beliau berkata pasukan T-Team akan membuat persiapan lebih awal untuk memastikan pasukan itu tampil lebih mantap dalam Liga M musim hadapan. 

Beliau berkata pasukan itu akan dikendalikan penolong jurulatih Mohd Azhari Salim sementara ketua jurulatihnya yang berasal dari Croatia, Fomislav Steinbruckner akan kembali ke sini dalam masa terdekat. 

Katanya T-Team akan mula latihan 23 November di padang Kompleks Sukan Gong Badak.
Share this article :
 
Support : Creating Website | Besut GegerTemplate | Mas Template
Copyright © 2011. Besut Geger - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Besut Geger
Proudly powered by Blogger