Home » » Kezaliman Serta Penindasan DAP Terhadap Kaum Lain Kian Melampau.

Kezaliman Serta Penindasan DAP Terhadap Kaum Lain Kian Melampau.

Written By aku on Wednesday 16 March 2016 | 2:56 pm


Lim Kit Siang serta para pemimpin pembangkang lain terus memainkan propaganda anti Melayu dan mempergunakan isu kaum dan agama seperti yang biasa mereka lakukan selama ini. Hal ini terbukti apabila isu terbaru apabila diketahui bahawa perobohan kampung Siam pula menjadi mangsa kezaliman DAP terhadap etnik yang lain.

Dengan itu, usaha untuk menyingkirkan kaum yang lain dalam kedudukan mjoriti setempat dilaksanakan dengan alasan pembangunan. Ini belum lagi dengan isu perkauman dan agama yang selalu menjadi pertikaian isu dibangkitkan oleh DAP.

Ini kerana propaganda jahat sedemikian semakin mudah dilihat pabila pemimpin-pemimpin masyarakat dan individu Malaysia telah menyuarakan bantahan mereka terhadap kezaliman yang dilakukan oleh DAP dan  peningkatan penentangan  telah  berlaku untuk menyelamatkan negara dari kekejaman DAP  yang tiada berperikemanusiaan..

Mereka  robohkan warung dan perkampungan orang Melayu, kononnya dengan alasan untuk melakukan pembangunan, tetapi persoalannya kenapa hanya perkampungan orang Melayu, kenapa tidak pada perkampungan Cina yang banyak melanggar undang undang dibiarkan.

Justeru itu peringatan diberikan kepada keseluruhan orang Melayu agar  menolak DAP. DAP akan berkuasa dan orang Melayu akan terjejas dan lain lain bangsa juga akan menerima nasib yang sama seperti Melayu Pulau Pinang.

Kezaliman DAP bukan hanya kepada apa yang dipegang oleh bangsa Melayu malah ianya  DAP melihat setiap ruang dan peluang yang ada dan menghasilkan keuntungan akan diambil., walaupun terpaksa mengorbankan warisan negara dan  kerosakan pada alam sekitar.

DAP dalam sebuah buku  mengatakan bahawa satu kelompok  bangsa perosak, pengotor yang hanya memikirkan kekayaan dan tidak mempedulikan kerosakan yang ditanggung oleh negara dan juga alam sekitarnya.

Mereka ini adalah satu bangsa yang tidak akan tunduk kepada bangsa lain dan juga apa bentuk perundangan yang menghalang kegiatan mereka sudah pastinya akan ditentang sehebatnya. Mereka juga satu bangsa yang sanggup bersekongkol dengan mana mana pihak demi kuasa.

Jadi kita lihat pada hari ini, kita boleh melihat kezaliman yang dilakukan oleh DAP dan jika  untuk mahu selamatkan negara kerana malapetaka akan datang jika  rakyat Malaysia meneruskan sokonga kepada DAP , lihatlah apa yang telah berlaku di Pualau Piang..

Kita nak singkirkan DAP kerana skandal Mega DAP yang tidak pernah disiasat terutama skandal Dana RM1.2 billion yang dikatakan disumbangkan oleh Israel untuk menghancurkan kepimpinan Islam dalam negara ini.,

Secara jelasnya DAP mengamalkan  salah tadbir  negeri dengan melakukan penindasan dan kezaliman dan juga kepincangan politiknya yang berpaksikan perkauman terlampau. Jadi dengan adanya kesedaran kita dengan melihat kejadian yang berlaku , tak boleh dinafikan, ini akan memberi keyakinan baru kepada pemikiran orang Melayu untuk fokus kepada isu sebenar, iaitu DAP adalah musuh politik yang zalim serta penindas.

Selamatkan Malaysia, adalah  modal untuk DAP menutup serta memainkan sentimen perkauman dan agama secara lebih terancang. Selamatkan Malaysia bukan kerana tidak selamat ini adalah kerana didalam tersiratnya adalah untuk menyelamatkan DAP yang kian mendapat tekanan daripada rakyat yang melihat kezaliman mereka.

Sentimen perkauman dan agama serta penghinaan kepada Raja Melayu yang dilindungi oleh perlembagaan negara dilihat sebagai satu ujian kepada orang Melayu. DAP pada strateginya akan menaikkan isu  yang sensitive untuk meliha sokongan isu yang dilemparkan.

Jika sokongan tersebut dilihat dimainkan oleh orang Melayu mereka akan teruskan sebagaimana  isu 1MDB. Selepas itu DAP akan mendiamkan diri dan kebodohan sebilangan orang Melayu terus terpengaruh dengan pembohongan tersebut.

Kita perlu akui bahawa kehadiran isu yang tidak dilayan  ada pengaruh yang besar kepada rakyat Malaysia. Kalau isu  tak boleh mainkan DAP akan kehilangan  modal politik. Bagi pihak pembagkang Isu adalah  sesuatu perkara wajib  ada .

Lebih-lebih lagi, sekarang  sebagai orang Melayu, kita  yakinkan juga ahli-ahli biasa UMNO bahawa mereka juga sengsara seperti rakyat Malaysia yang lain terutama apa yang kita lihat  di Pulau Pinang. Jika mereka sanggup lakukan diPulau Pinang  masakan mustahil mereka tidak sanggup lakukan kepada  negeri lain apabila memerintah.

Justeru itu , saya menasihatkan semua penyokong  Barisan Nasional  supaya tidak bimbang atau mempertikaikan apa yang telah dilakukan oleh  pemimpin negara, malahan hasilnya  tetap ada dan bukan sekadar retorik perjuangan sebagaimana  dilaungkan oleh DAP yang dikatakan mahu membela rakyat. Hasilnya ialah Penindasan dan kezaliman sahaja rakayt kecapi.

DAP akan menyokong kepimpinan yang lemah dalam kerajaan dan akan melakukan penentangan terhadap kepimpinan yang kuat. Pemimpin yang lemah sudah pastinya akan mendapat sokongan jitu , ini adalah kerana mereka  beranggapan , DAP akan dapat mengawal situasi politik dengan tekanan.

Yang penting sekarang ini matlamatnya ialah untuk selamatkan Malaysia dari kezaliman DAP , dan ini boleh dicapai dengan tidak memberikan sokongan kepada DAP. Entiti Melayu serta perkara yang berkaitan dengan Melayu adalah musuh  kepada agenda DAP. Penyataan telah dikeluarkan untuk menhapuskan segalanya berkaitan Melayu oleh DAP. Dan cara terbaik untuk mencapainya ialah dengan PRU ke-14, penolakan DAP  MESTI dilaksanakan jika masih ada Melayu yang sayangkan negara ini.
http://www.pru14.tv/2016/03/16/kezaliman-serta-penindasan-dap-terhadap-kaum-lain-kian-melampau/
Share this article :
 
Support : Creating Website | Besut GegerTemplate | Mas Template
Copyright © 2011. Besut Geger - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Besut Geger
Proudly powered by Blogger